no-img
EnglishDL

پرسش‌ها و نظرات کاربران


EnglishDL
فروشگاه
اخبار سایت:

صفحه جدا

پرسش‌ها و نظرات کاربران


سوالات رایج

پرسش و پاسخ های رایج کاربران

 

– قصد خرید دارم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

 سایت EnglishDL از سال ۹۴ در شبکه های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، و در سایت های اشتراک ویدیو کانال آپارات و نماشا فعالیت خودش رو آغاز کرده و متناسب با نیازهای کاربران مجموعه های آموزشی زبان انگلیسی را برای دانلود رایگان آماده کرده است و برای جلب رضایت و اعتماد شما کاربران عزیز مجموعه های آموزشی را با کمترین قیمت و کیفیتی مناسب برای خرید پستی در سایت قرار دادیم.

 

ما با تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده، بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد EnglishDL استفاده کنید.

 

توجه: برای اطمینان از تحویل موفق سفارشات می توانید آخرین کدهای رهگیری موجود در سایت را از بخش پایین هر محصول پیدا کنید و در سایت سامانه رهگیری مرسولات پستی کد را وارد کنید (کد را تایپ کنید،کپی نکنید) تا زمان تحویل و امضای مشتری و جزئیات دقیق تحویل بسته پستی به مشتری مطلع شوید.

 

– امکان خرید حضوری در تهران یا سایر شهرها، وجود دارد؟

 خیر، سایت EnglishDL در هیچ نقطه ای از کشور نماینده فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه کپی برداری و فروش غیر مجاز محصولات سایت، به ما اطلاع دهید.

 

– برای خرید، حتما باید در سایت عضو باشم؟

 خیر، برای افزایش سرعت خرید این مرحله حذف شده و شما فقط باید فرم سفارش را تکمیل کنید.

 

– پرداخت هزینه به چه صورت می باشد؟

 پرداخت اینترنتی از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب

 واریز مبلغ به شماره کارت یا حساب سایت

 

– پس از ثبت سفارش، چقدر طول می‌‏کشد تا محصول را دریافت کنم؟

 بسته پستی ۳ الی ۴ روز بعد به دست شما می رسد.

 

– چگونه سفارش ثبت شده خود را پیگیری کنم؟

 برای پیگیری سریع می توانید با شماره تلفن های پشتیبانی سایت تماس گرفته و یا کد رهگیری پستی که از طریق پیامک برای شما ارسال می شود را در سایت http://newtracking.post.ir وارد کنید تا از آخرین وضعیت پستی محصول خریداری شده مطلع شوید.

 

– اگر قصد خرید چند محصول را داشته باشم، هزینه ها کاهش پیدا می کند؟

 برای سفارش چند محصول هزینه پستی و تخفیف ویژه در نظر گرفته شده، برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

 

– امکان پرداخت درب منزل وجود دارد؟

 خیر، متاسفانه در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد، ولی در آینده این امکان فعال می شود. (دریافت این امکان نیاز به زمان و هزینه زیادی دارد)

 

– چرا سایت شما نماد اعتماد ندارد؟

 گرفتن نماد اعتماد نیاز به هزینه دارد که در حال حاضر برای سایت مقدور نیست ولی در آینده برای گرفتن نماد اعتماد اقدام می کنیم.
 

 

نظرات مشتریان

برخی از نظرات مشتریان سایت

 

برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید.

رضایت مشتری حیدری 

ندا پورقلی سلیمانی


 

دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *